Известие

Collapse
No announcement yet.

Не се форсира, 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не се форсира, 2.4 JTD

    Здравейте,
    имам странен проблем с алфата, тази сутрин паля, тъкмо тръгвам и двигателя спира да реагира на натискане на газта. При задържане на педала натиснат до долу едва достига около 1800 оборота и то само от време на време. Светна и чека за двигателя (червеното инжекторче). Това се случва без каквито и да било проблеми до момента. Някой да се е сблъсквал с такова чудо?
    166, 2.4 JTD'00

  • #2
    Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
    Здравейте,
    имам странен проблем с алфата, тази сутрин паля, тъкмо тръгвам и двигателя спира да реагира на натискане на газта. При задържане на педала натиснат до долу едва достига около 1800 оборота и то само от време на време. Светна и чека за двигателя (червеното инжекторче). Това се случва без каквито и да било проблеми до момента. Някой да се е сблъсквал с такова чудо?
    Проследи кабелчето от потенциометъра на педала на газта до буксата му и я почисти.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Проследи кабелчето от потенциометъра на педала на газта до буксата му и я почисти.
      Ок, мерси. А самата букса долу в краката ли е някъде или в двигателния отсек?
      166, 2.4 JTD'00

      Comment


      • #4
        Мисля, че е някъде около педала. По жицата, по жицата и ще стигнеш до нея


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Не е лошо да си провериш и вакуум маркучетата.
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
            Не е лошо да си провериш и вакуум маркучетата.
            Къде са тези вакуум маркучета? Между другото вчера точно като я качвах на бордюра да я паркирам, я ударих отдолу, не знам дали може да има връзка.
            166, 2.4 JTD'00

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
              Къде са тези вакуум маркучета? Между другото вчера точно като я качвах на бордюра да я паркирам, я ударих отдолу, не знам дали може да има връзка.
              Не вярвам да е от удара,но винаги съществува някаква случайност. Така зададен от теб въпроса ме навежда на мисълта,че е по-добре със снимка да ти "обясня" .Тези сините маркучи са вакуумите.Имаш и селеноиден клапан в който влизат двата .Има още един маркуч,който е под капака-късичък.Снимката е примерна,на моята 159,но горе-долу така стоят нещата и при теб(избрах нея,понеже са в синьо и ще ги различиш по-лесно).Наскоро ги сменях по същата причина,няма ряз,едвам вдига 2000оборота и ми светна индикацията(в случая записа грешка -налягане турбо).При мен се беше цепнал именно късия.
              Провери си и другите неща ,за които говори колегата. Все пак само предполагаме .Успех.
              Attached Files
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #8
                Ок, мерси за съветите и на двамата
                166, 2.4 JTD'00

                Comment


                • #9
                  Сега я закачих с кабелчето и имаше грешка Accelerator Sensor нещо си. Изтрих я и тръгна. Явно наистина проблема е с буксата на тоя датчик, утре ще търся къде е, че май е завряна яко
                  166, 2.4 JTD'00

                  Comment


                  • #10
                    Тези букси често правят мизерии. Някои колеги дори ги елиминират и запояват проводниците. Но ти на първо време само я почисти.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Значи само за инфо, ако на някой му се налага за в бъдеще - до потенциометъра изобщо не може да се стигне, буксата установих коя е по метода проба-грешка (изключваш и газ няма) - една бяла правоъгълна, намира се между спирачката и съединителя (доста нагоре). Напръсках с ВД-40, вкарване изкарване някоко пъти и за сега бачка.
                      166, 2.4 JTD'00

                      Comment

                      Working...
                      X